How to deal with thiefs in Tibia

Sometimes you have friends in Tibia, that are not so nice to you. The have evul plans and such a friend is Ric Storm. He had a noob right behind him and told this noob, that me the lvl 141 EK and him could be friends. I can’t feel the danger, that was coming directly to me.

22:48 Naruto the Rasengan [25]: hi

I thought: Oh maybe a costomer for the securanshop. So we had the following conversation.
„How can i help you?“

Channel saved at Thu Jan 03 23:08:01 2008
22:48 Naruto the Rasengan [25]: you know ric storm
22:48 Amuno [141]: hi
22:48 Amuno [141]: sometimes yes?
22:48 Naruto the Rasengan [25]: he said that you me new friends

THIS WAS THE POINT WHERE I KNOW, THE WAR HAS JUST STARTED!!!22:48 Amuno [141]: COOOL
22:49 Naruto the Rasengan [25]: me and you
22:49 Amuno [141]: sure
22:49 Naruto the Rasengan [25]: swe
22:49 Amuno [141]: cause you know
22:49 Naruto the Rasengan [25]: ?
22:49 Amuno [141]: its ric
22:49 Naruto the Rasengan [25]: yeye
22:49 Amuno [141]: he is my reallife friend
22:49 Naruto the Rasengan [25]: swe?
22:49 Amuno [141]: you know he and me is gay
22:49 Amuno [141]: so you can come and visit us
22:50 Naruto the Rasengan [25]: HAGAHAHGA
22:50 Naruto the Rasengan [25]: you are funny
22:50 Amuno [141]: we live in germany
22:50 Amuno [141]: np
22:51 Amuno [141]: you should make a topic in forum
22:51 Naruto the Rasengan [25]: i have died to day
22:51 Amuno [141]: dman
22:51 Amuno [141]: damn
22:51 Naruto the Rasengan [25]: i lost many items
22:51 Naruto the Rasengan [25]: knight axe
22:51 Naruto the Rasengan [25]: money
22:51 Amuno [141]: damn
22:51 Naruto the Rasengan [25]: 12cc
22:51 Amuno [141]: if you visit us you will die 1 thousend little deaths 😛
22:52 Amuno [141]: so hey friend
22:52 Naruto the Rasengan [25]: you have huse
22:52 Amuno [141]: maybe
22:52 Amuno [141]: maybe you can help me
22:52 Naruto the Rasengan [25]: you invit me
22:52 Amuno [141]: maybe you can borrow me some money
22:53 Amuno [141]: you know
22:53 Amuno [141]: ric stole from me
22:53 Naruto the Rasengan [25]: i dont have anything
22:53 Naruto the Rasengan [25]: i died
22:53 Naruto the Rasengan [25]: swear
22:53 Amuno [141]: me too
22:53 Naruto the Rasengan [25]: i waslvv 26
22:53 Naruto the Rasengan [25]: i have died 2 times
22:54 Amuno [141]: me too me too
22:54 Amuno [141]: iom much more poor then you
22:54 Amuno [141]: so you lend me first
22:54 Amuno [141]: then i lend you when im rich again
22:54 Naruto the Rasengan [25]: i dont have anytHING
22:54 Amuno [141]: me too not
22:54 Naruto the Rasengan [25]: im gonna talk whitch ric
22:54 Amuno [141]: its all from warlock
22:55 Amuno [141]: MAN
22:55 Amuno [141]: you said we are FRIENDS
22:55 Amuno [141]: MAN I WANNA HAVE YOU
22:55 Naruto the Rasengan [25]: ME TOO
22:55 Naruto the Rasengan [25]: but you dont belive me
22:55 Naruto the Rasengan [25]: i no that you are rich
22:55 Amuno [141]: yes and then we can beat up Ric Storm and rape him
22:55 Naruto the Rasengan [25]: lvl 141
22:56 Naruto the Rasengan [25]: so way you said you have died
22:56 Naruto the Rasengan [25]: i dont like that stil
22:56 Amuno [141]: man no stil
22:56 Naruto the Rasengan [25]: hehe
22:56 Amuno [141]: we will bring him the truth of god hard man
22:56 Naruto the Rasengan [25]: LOL
22:57 Amuno [141]: MAN WE RAPE HIM AND PRAY THEN WITH THE BIBLE
22:57 Amuno [141]: WE HAVE TO RAPE THE EVUL OUT OF RIC STORM MAN
22:57 Amuno [141]: plz help mie
22:57 Naruto the Rasengan [25]: sure
22:57 Naruto the Rasengan [25]: how im gonna help you
22:57 Amuno [141]: come and visit us
22:58 Naruto the Rasengan [25]: whats visit
22:58 Naruto the Rasengan [25]: ‚
22:58 Amuno [141]: and then when you arrive i will put clue in his theethbreth
22:58 Amuno [141]: and then he cant scream for help
22:58 Naruto the Rasengan [25]: LOL
22:58 Naruto the Rasengan [25]: bb
22:58 Naruto the Rasengan [25]: you think im kidding whitch you
22:58 Naruto the Rasengan [25]: ‚
22:58 Naruto the Rasengan [25]: i dont like kidding
22:59 Naruto the Rasengan [25]: yuo are to noob
22:59 Naruto the Rasengan [25]: for me
22:59 Naruto the Rasengan [25]: BB
22:59 Naruto the Rasengan [25]: .
22:59 Amuno [141]: nononono
22:59 Amuno [141]: ME FRIEND
22:59 Amuno [141]: WE ARE FRIENDS!!!!
22:59 Amuno [141]: PLZZZZZ
22:59 Amuno [141]: PLZZZZZZZ FRIEND
22:59 Naruto the Rasengan [25]: NOOOOB
22:59 Amuno [141]: Plz no
22:59 Amuno [141]: friend
23:00 Amuno [141]: frind frind
23:00 Amuno [141]: plz help me
23:00 Amuno [141]: plzzzz
23:00 Naruto the Rasengan [25]: you kidding whitch me
23:00 Naruto the Rasengan [25]: how old are you
23:00 Amuno [141]: the evul ric is in my house and he is the EVUL GOD OF DARKNESS MAN
23:01 Amuno [141]: MAN HELP ME
23:01 Amuno [141]: i have so much fear from him
23:01 Naruto the Rasengan [25]: SHUT THE FUCK UP
23:01 Amuno [141]: yesterday
23:01 Amuno [141]: i swear
23:01 Amuno [141]: yesterday he said i have to kill the milkman
23:01 Naruto the Rasengan [25]: how old are you
23:01 Amuno [141]: cause he was a woman before
23:02 Naruto the Rasengan [25]: how old are you
23:02 Naruto the Rasengan [25]: how old are you
23:02 Naruto the Rasengan [25]: how old are you
23:02 Naruto the Rasengan [25]: NOOB
23:03 Amuno [141]: plz
23:03 Amuno [141]: help me friend
23:03 Amuno [141]: plz
23:03 Amuno [141]: 🙂
23:03 Amuno [141]: plz
23:03 Amuno [141]: you gooooood friend
23:03 Amuno [141]: plix plix
23:03 Naruto the Rasengan [25]: i dont wanna be friend witch a noob
23:03 Amuno [141]: NOOOO
23:03 Amuno [141]: plix plix
23:03 Amuno [141]: you swe?
23:04 Amuno [141]: i can be a swe too
23:04 Naruto the Rasengan [25]: yes
23:04 Amuno [141]: i can go to doktor, he should make me stupid like a swe man
23:04 Amuno [141]: we have medicine in germany
23:04 Amuno [141]: to make people stupid like swe man
23:05 Amuno [141]: plix plix
23:05 Amuno [141]: MAN
23:05 Amuno [141]: PlIX
23:05 Amuno [141]: FRIEND?
23:05 Amuno [141]: hellooo?
23:05 Amuno [141]: HELOOOOOOO????????????????? FRIEND? STILL THERE??????????????????ßß
23:06 Naruto the Rasengan [25]: no friends
23:06 Amuno [141]: man you dont love me 🙁
23:06 Naruto the Rasengan [25]: fuck you
23:06 Amuno [141]: i hoped sooo much we can be friends 🙁
23:07 Amuno [141]: okay, then i go know 🙁
23:07 Amuno [141]: and let spank my ass of ric, cause i was a bad boy again

I am sooooo sorry, that my new friend not longer talk to me. But hey, plz leave comments how i should argue Ric Storm a little bit. Greetings from this point to Panax der chaos magier and Wampi the Druid, that both had a little fun with the conversation 🙂

Greetings and back to training

Yours

AMUNO

2 Antworten auf „How to deal with thiefs in Tibia“

  1. lol, awesome man!! ric storm suck he tried to scam me once, traded instead of a crystal coin a plpatinum coin…. RICK YOU SUCK!

    ~¤»©ÒÑG®À†Ú£À†ÌÓѧ«¤~ Ì HØPÉ ÿÕÙ ÐÌÉ ÀÑD LØ§É Ì†

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.